با دبستان پسرانه امام حسین علیه السلام- واحد 5 آشنا شوید

دبستان پسرانه امام حسین(ع) واحد5 (دوره دوم ابتدایی) به همت موسسه فرهنگي آموزشي امام حسين (ع) و با اعتقـاد به تاثير علم در رشد و كمال انسانهاي مستعد ، در تعليم و تربيت و ادغام علم و عـمل (كارآمدي علم) براي نوجوانان اين مرز و بـوم تاسيس گرديد.

این دبستان كه زير مجموعه موسسه فرهنگي آموزشي امام حسين (ع) مي باشـد از مهر ماه 1391 آغاز به كار نمود و بـراي تحقـق اهـداف و ارتقاي مستمر كيفـيـت خود توجه جـدي به موارد زير را ضـروري مي دانـد.

دبستان امام حسین(ع) شماره 5 یکی از معتبرترین و موفق ترین مدارس در حوزه آموزش و پرورش ابتدایی در مشهد ، به خصوص در چندسال اخیر می باشد.
این دبستان در دوره دوم فعالیت دارد و در ناحیه4 آموزش و پرورش مشهدمقدس واقع شده است.
اساس کار این دبستان استفاده از روش های نوین آموزشی و برپایه اخلاق و فرهنگ اسلامی می باشد.سیستم آموزشی این دبستان در پایه پنجم از متد جهانی و کارشناسی شده تک معلمی بهره می برد که مزایای بسیاری دارد.
این دبستان فقط در نوبت صبح فعالیت دارد که با دارا بودن سالن بزرگ نمازخانه ، آزمایشگاه ، کارگاه کامپیوترو کلاس هایی مجهز به دیتا و تخته هوشمند، امکانات لازم را برای رشد و بالندگی دانش آموزان فراهم آورده است .

1- جـذب همكاران متعـهد و مسئـول با توان عـلمي و تسلط آموزشي كافـي و كارآمـد.

2- اصلاح و ارتقـاء مستمـر و توسعه برنامه ها و محتواي آموزشـي.

3- تقـويت پژوهـش ومطالعات جنبـي و ايجاد فـضاي برخوردار از نشاط ،انگيزه خلاقيت و آزاد انديـشي عـلمي و تقويت روحيـه نقـادي و رسيدن به تفـاهم.

4- استفـاده بهـينه لازم براي كسب مدارج عـلمي و اطلاعات روز.

5- استفاده ازفـناوري هاي جديد براي بالا بردن سرعت دقـت و كارآمدي آموزشي و پژوهشي و تسهـيل ارتــباطات عـلمي با توجه به مقـتضيات جامعه و نقـش ابزاري آن.

6- این واحد آموزشی با ظرفیت 220 نفر دانش آموز حدود 19 نفر کادر اجرایی و آموزشی که با توجه به نیاز نظام آموزشی به بازنگـری نظریه ها و راهکارهای نظری و عـملی همواره مشغول برنامه های دانش افـزاییـی و تقـویت بنیـه عـلمی می با شند.

اين آموزشگاه مفـتخـر است با توجـه به رشـد تکـنـولوژی و سهم آن در آموزش در جهـت کاربردی کردن عـلوم پایـه و انسـانی با استفـاده از امکانات سایـت و کتابخانه و هـمچنیـن استفـاده از روشهای نوین تـدریس و تـدریس مشارکتی قـدم های موثری را در بر دارد.

نام آموزشگاه : دبستان پسرانه امام حسین(ع) واحد5

 اداره آموزش پرورش : ناحيه 4 مشهد

 وضعيت : وابسته به موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین(ع)

 جنسيت : پسرانه

 تلفن :
05137634933
05137687497

آدرس پستي آموزشگاه : مشهد – خیابان شهیدصادقی (بلوار سازمان آب) – بین شهید صادقی 12 و 14

وب سایت: sb5.tabaar.org

کانال سروش : sapp.ir/tabaarsb5

اين  آموزشگاه  دارای 8 كلاس آموزشي، نمازخانه، آزمایشگاه مجهز، سالن فناوری و IT، کتابخانه، بوفه ، واحد بهداشت و مشاوره می باشد.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 8.6/20