اهدای شیلد به مناسبت هفته دفاع مقدس در دبستان پسرانه امام حسین علیه السلام واحد ۵

این روزها همگی درگیر مشکلات ناشی از ویروس کرونا و اخبار پیرامون آن هستیم. به طور قطع و یقین بهترین راه مبارزه با این ویروس، ماندن در خانه و قطع زنجیره انتقال است.

شیلد یک کلمه انگلیسی به معنای حائل و محافظ می‌باشد. یا به عبارت بهتر فاصله‌انداز میان دو شی، مانند عملی که پنجره انجام می‌دهد و میان فضای داخل منزل یا خودرو و محیط بیرون، فاصله ایجاد می‌کند. در این میان کار شیلد به عنوان یک  وسیله حفاظت فردی ، ایجاد حفاظ در مقابل صورت کاربرد دارد بگونه‌ای که کل صورت فرد تا زیر چانه پوشش داده شود. در این حالت حتی هوای محیط نیز بطور مستقیم به صورت برخورد نمی‌کند. با این اوصاف در حین استفاده از شیلد صورت ، نیاز به استفاده از  عینک ایمنی هم نیست.

به همین منظور در تاریخ 29 شهریور ماه 99 با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و اهمیت سلامتی دانش آموزان در  آموزشگاه و دفاع از آنها در برابر بیماری کرونا به همت معاونت اجرایی آموزشگاه در سرآغاز هفته دفاع مقدس شیلد به تمامی دانش آموزان دبستان پسرانه امام حسین علیه السلام به اهدا گر دیده شد تا دانش آموزان ایران اسلامی در صحت و سلامت بتواند در لشگر علم و دانش به تحصیل و آموزش بپردازند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20