بارگذاری تبلیغات دانش آموزان علاقمند شرکت انتخابات شورای دانش آموزی

شورای دانش آموزی به عنوان بازوی مشورتی مدارس و دارایی ارزشمندی برای آن‌ها است. مسئولان مدارس اگر توجه کافی به چنین تشکل‌هایی داشته باشند، می‌توانند با هم‌افزایی مثبت بین دانش آموزان و کارکنان، در جهت تحقق اهداف پیش بینی شده مدارس گام بردارند. از سوی دیگر، هر یک از دانش آموزان توانایی‌های بالقوه‌ای دارند که با تعامل و مشارکت آنان در فرآیند آموزش و پرورش می‌توان بسترهای لازم برای ورود آنان به اجتماع و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی آینده را فراهم کرد.

از همین رو برنامه‌ریزان آموزش و پرورش امکان فعالیت شورای دانش آموزی را در مدارس فراهم کردند تا به این طریق به ارکان اصلی تعلیم و تربیت در محیط مدرسه توجه کافی داشته باشند و راه‌کارهایی برای افزایش مشارکت و مسئولیت‌پذیری دانش آموزان به عنوان عوامل تأثیرگذار در فرآیند آموزشی مدارس اتخاذ کنند.

با توجه به اعلام آغاز ثبت نام دانش آموزان در انتخابات شورای دانش آموزی و تایید دانش آموزان واجد شرایط شرکت در این انتخابات در روز پنجشنبه 1 آبان ماه 99 تبلیغات دانش آموزان علاقه مند به شرکت در انتخابات شورای دانش آموزی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ توسط معاون پرورشی آموزشگاه در کانال دبستان بارگذاری شد تا دیگر دانش آموزان بتوانند بهتر کاندیدای مورد علاقه خود را انتخاب کنند و در انتخابات شرکت نمایند


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20