برگزاری جشن بزرگ 12 بهمن ماه و آغاز دهه مبارک فجر

این مراسم به همت جناب آقای”کلامی مقدم” و دانش آموزان کلاس”پنجم4″برگزار شد.

به مناسبت سالروز ورود باشکوه امام خمینی و همچنین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسمی در 12 بهمن 1398 به رسم وفاداری به انقلاب و آشنایی دانش آموزان با اهداف این نهضت در دبستان امام حسین (ع) واحد5 و به میزبانی دانش آموزان کلاس پنجم4(شهدای گمنام) برگزار گردید.
در این مراسم دانش آموز میرحسینی ابتدا به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت و سپس دانش آموزان نصری و کلالی شعری را به صورت دو نفر و به زیبایی اجرا کردند.سپس دانش آموز حجت منجمی مقاله ای زیبا را همراه با صداگذاری زنده به صورتی جذاب و دیدنی اجرا کرد و در مرحله بعد دانش آموز میرحسینی به قرائت شعری حماسی در مورد دهه فجر پرداخت.

اوج برگزاری این مراسم سرود بسیار زیبایی بود که باهماهنگی هرچه تمام توسط دانش آموزان کلاس پنجم4(شهدای گمنام) اجرا شد.لازم به ذکر است که تمامی 27دانش آموز کلاس پنجم4عضو گروه سرود کلاسی بوده و برای اجرای سرود روی سن حاضر شدند.مجری گری این جشن به عهده دانش آموزان زنگنه و نصری بود.
در پایان فینال مسابقات جذاب روبیک برگزار شد و نفرات برتر دومین دوره مسابقات روبیک معرفی شدند.
تمامی دانش آموزان کلاس پنجم4 با حمل پلاکاردهایی که محتوی شعار های انقلابی بود به فضاسازی این روز بزرگ پرداختند.
از همراهی والدین کلاس پنجم4 شهدای گمنام برای فراهم کردن سیستم صوتی مناسب و همچنین تجهیزات نورپردازی و زیباسازی جایگاه برگزاری مراسم کمال تشکر و قدردانی را داریم
ان شالله که تمامی فرزندانمان ادامه دهنده راه امام و شهدای انقلاب اسلامی ایران باشند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20